Det lyder meget godt – men passer det?

Rekrutteringsvideoer er ofte fyldt med postulater om arbejdspladsens fortræffeligheder. Da Great Dane fik employer branding opgaven af Udlændinge- og Integrationsministeriet, udviklede vi UIM Faktatjek, hvor medarbejderne reagerer på arbejdsgiverens plusord uden at være forberedt.
Det blev således kommunikeret spontant og fra medarbejderne selv, og dette resulterede i en overordentlig høj troværdighed i de fem rekrutteringsvideoer.

Kunde: Udlændinge- og Integrationsministeriet

www.uim.dk

Det lyder meget godt – men passer det?

Rekrutteringsvideoer er ofte fyldt med postulater om arbejdspladsens fortræffeligheder. Da Great Dane fik employer branding opgaven af Udlændinge- og Integrationsministeriet, udviklede vi UIM Faktatjek, hvor medarbejderne reagerer på arbejdsgiverens plusord uden at være forberedt.
Det blev således kommunikeret spontant og fra medarbejderne selv, og dette resulterede i en overordentlig høj troværdighed i de fem rekrutteringsvideoer.

Kunde: Udlændinge- og Integrationsministeriet

www.uim.dk