Vi har tonsvis af erfaring i at få dit event til at spille, uanset størrelse og vision ADHD Se Selv er målrettet børn og voksne, som leder efter en forklaring på deres udfordringer Sikkerhedsvideoer og online test holder styr på 5000 gæster på Amagerværket iCope er en onlineressource for svenske, norske og finske mænd med prostatacancer Videoen ”Nemt og frem” fortæller hvad Vejdirektoratet betyder for dig og mig Vi kan give din information den helt rigtige indpakning og sørge for at gøre læringen underholdende Videnskabelige symposier med storytelling når ud til et bredere publikum Employer branding projekt tager afsæt i virkeligheden på arbejdspladsen Læringsportal hjælper sundhedspersonale i de vanskelige samtaler med pårøende Vi har tonsvis af erfaring i at få dit event til at spille, uanset størrelse og vision ADHD Se Selv er målrettet børn og voksne, som leder efter en forklaring på deres udfordringer Sikkerhedsvideoer og online test holder styr på 5000 gæster på Amagerværket iCope er en onlineressource for svenske, norske og finske mænd med prostatacancer Videoen ”Nemt og frem” fortæller hvad Vejdirektoratet betyder for dig og mig Vi kan give din information den helt rigtige indpakning og sørge for at gøre læringen underholdende Videnskabelige symposier med storytelling når ud til et bredere publikum Employer branding projekt tager afsæt i virkeligheden på arbejdspladsen Læringsportal hjælper sundhedspersonale i de vanskelige samtaler med pårøende Vores ydelser spænder i omfang fra korte stand-alone videoer til store integrerede websites og læringsforløb. Og opgaverne varierer mellem indhold, der skal offentliggøres samme dag som produktionen til komplekse forløb med mange interessenter, der løber over måneder eller år. Fælles for alle opgaver er dog, at vi fokuserer på én ting først: Effekt. Hvad skal der gerne være sket, når dit projekt er færdigt? Herefter ser vi på, hvad der står mellem din målgruppe og effekten. Eller sagt med andre ord: Hvorfor gør/synes/ved de ikke allerede i dag, det du gerne vil med projektet? Når det er på plads, går vi i gang med den kreative proces og udvikler de konkrete produkter – og vi rådgiver dig også om platforme og kanaler. Vores ydelser spænder i omfang fra korte stand-alone videoer til store integrerede websites og læringsforløb. Og opgaverne varierer mellem indhold, der skal offentliggøres samme dag som produktionen til komplekse forløb med mange interessenter, der løber over måneder eller år. Fælles for alle opgaver er dog, at vi fokuserer på én ting først: Effekt. Hvad skal der gerne være sket, når dit projekt er færdigt? Herefter ser vi på, hvad der står mellem din målgruppe og effekten. Eller sagt med andre ord: Hvorfor gør/synes/ved de ikke allerede i dag, det du gerne vil med projektet? Når det er på plads, går vi i gang med den kreative proces og udvikler de konkrete produkter – og vi rådgiver dig også om platforme og kanaler. Great Dane Communication har siden 2002 brugt digitale virkemidler til at støtte kundernes kommunikation. Vores kunder tæller en bred vifte af offentlige myndigheder, NGO’er, private virksomheder og andre organisationer. Vores løsninger er altid skræddersyede, men de har mange fælles elementer. Vi foreslår derfor, at du tager en inspirationstur gennem nogle af vore cases eller kontakter Head of Content, Peter Rundle, hvis du gerne vil i dialog om et projekt. Du finder Peters kontaktdata herunder. Great Dane Communication har siden 2002 brugt digitale virkemidler til at støtte kundernes kommunikation. Vores kunder tæller en bred vifte af offentlige myndigheder, NGO’er, private virksomheder og andre organisationer. Vore løsninger er altid skræddersyede, men har mange fælles elementer. Vi foreslår derfor, at du tager en inspirationstur gennem nogle af vore cases eller kontakter Head of Content, Peter Rundle, hvis du gerne vil i dialog om et projekt. Du finder Peters kontaktdata herunder. Great Dane Communication har siden 2002 brugt digitale virkemidler til at støtte kundernes kommunikation. Vores kunder tæller en bred vifte af offentlige myndigheder, NGO’er, private virksomheder og andre organisationer. Vore løsninger er altid skræddersyede, men har mange fælles elementer. Vi foreslår derfor, at du tager en inspirationstur gennem nogle af vore cases eller kontakter Head of Content, Peter Rundle, hvis du gerne vil i dialog om et projekt. Du finder Peters kontaktdata herunder.
Bo Sprehn Da Bo grundlagde Great Dane i 2002, var han pionér i at integrere levende billeder i den strategiske kommunikation. Som CEO og kreativ direktør sørger han for, at vi hele tiden leverer i højeste kvalitet, og så trækker han på mere end 30 års producererfaring, blandt andet fra DR, når han står i spidsen for vores større produktioner. Peter Rundle Peter er ansvarlig for alt indhold i Great Danes løsninger. Med mere end 25 års erfaring som journalist, redaktør og vært på blandt andet DR og TV2 er han garanten for, at dine historier bliver fortalt troværdigt, fængende og skarpt – og at budskaber og form harmonerer med den effekt, der skal skabes over for målgruppen. Bertil Melhof Bertil er ansvarlig for videoindhold hos Great Dane. Som producent er han ankermanden for udvikling, optagelse og redigering. Med sin baggrund som TV- og medietilrettelægger og erfaring fra TV-branchen kombinerer han sin brede tekniske viden med rutine som historiefortæller Arvid Segara Kähler Arvid er ansvarlig for design og det visuelle udtryk i alle vores opgaver. Han omsætter idéer til løsninger, der understøtter og styrker budskabet. Det spænder fra grafisk design og digital produktion til videreudvikling af eksisterende brands og rebranding – herunder udvikling af nye design guides og koncepter, der binder den visuelle identitet. Direktør Da Bo grundlagde Great Dane i 2002, var han pionér i at integrere levende billeder i den strategiske kommunikation. Som CEO og kreativ direktør sørger han for, at vi hele tiden leverer i højeste kvalitet, og så trækker han på mere end 30 års producererfaring, blandt andet fra DR, når han står i spidsen for vores større produktioner. Head of Content Peter er ansvarlig for alt indhold i Great Danes løsninger. Med mere end 25 års erfaring som journalist, redaktør og vært på blandt andet DR og TV2 er han garanten for, at dine historier bliver fortalt troværdigt, fængende og skarpt – og at budskaber og form harmonerer med den effekt, der skal skabes over for målgruppen. Visuel Producent Bertil er ansvarlig for det visuelle udtryk i alt videoindhold hos Great Dane. Som producent er han ankermanden for udvikling, optagelse og redigering. Med sin baggrund som TV- og medietilrettelægger og erfaring fra TV-branchen kombinerer han sin brede tekniske viden med rutine som historiefortæller Art Director Arvid står for design og det visuelle udtryk i alle vores opgaver. Han omsætter idéer til løsninger, der understøtter og styrker budskabet. Det spænder fra grafisk design og digital produktion til videreudvikling af eksisterende brands og rebranding – herunder udvikling af nye design guides og koncepter, der binder den visuelle identitet.
Direktør Da Bo grundlagde Great Dane i 2002, var han pionér i at integrere levende billeder i den strategiske kommunikation. Som CEO og kreativ direktør sørger han for, at vi hele tiden leverer i højeste kvalitet, og så trækker han på mere end 30 års producererfaring, blandt andet fra DR, når han står i spidsen for vores større produktioner. Head of Content Peter er ansvarlig for alt indhold i Great Danes løsninger. Med mere end 25 års erfaring som journalist, redaktør og vært på blandt andet DR og TV2 er han garanten for, at dine historier bliver fortalt troværdigt, fængende og skarpt – og at budskaber og form harmonerer med den effekt, der skal skabes over for målgruppen. Visuel Producent Bertil er ansvarlig for det visuelle udtryk i alt videoindhold hos Great Dane. Som producent er han ankermanden for udvikling, optagelse og redigering. Med sin baggrund som TV- og medietilrettelægger og erfaring fra TV-branchen kombinerer han sin brede tekniske viden med rutine som historiefortæller Art Director Arvid står for design og det visuelle udtryk i alle vores opgaver. Han omsætter idéer til løsninger, der understøtter og styrker budskabet. Det spænder fra grafisk design og digital produktion til videreudvikling af eksisterende brands og rebranding – herunder udvikling af nye design guides og koncepter, der binder den visuelle identitet.Events i alle afskygninger
Har jeg virkelig ADHD?
Sikkerhed i stor skala
Website og videoer kun til mænd
Fra identitet til fortælling
Hvad skal der til for at den fiser ind?
Fra symposium til fortælling
Hvordan ser en stejl læringskurve ud?
Samtale om organdonation
Events i alle afskygninger
Har jeg virkelig ADHD?
Sikkerhed i stor skala
Website og videoer kun til mænd
Fra identitet til fortælling
Hvad skal der til for at den fiser ind?
Fra symposium til fortælling
Hvordan ser en stejl læringskurve ud?
Samtale om organdonation
Proces
Proces
Om os
Om os
Om os
Kontakt
Direktør
Head of Content
Visuel Producent
Art DirectorKontakt
Bo Sprehn
Peter Rundle
Bertil Melhof
Arvid Segara Kähler
Kontakt
Bo Sprehn
Peter Rundle
Bertil Melhof
Arvid Segara Kähler
